kväller igen

jahapp, då var denna dag snart slut.. helgen börjar närma sig, igen. Imorgon ska jag upp och jobba någon timme iallafall :)
Har setat och funderat bra länge ikväll medans jag kikar runt på massa trams på datorn. Känner ni nångång att ni vill så mycket, men att det blir så lite? Så känner jag just nu.
Jag vill resa, fixa min lägenhet, möblera om, fixa nytt kök, fixa badrummet, köpa ny soffa, fixa balkongen, driva eget företag, BLI NÅGONTING och TJÄNA PENGAR så man kan leva livet lite mer än vad jag gör nu.
Varför ska allt handla om pengar? suck..
Man får inget jobb för att man inte har erfarenheten, men hur ska man då kunna bli erfaren om man inte får ett jobb? Det finns ingen logik. Hur som helst så tänker jag avsluta denna kväll med att plocka upp ett pussel, och fundera lite mer på allt jag vill för tillfället.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0