long day

Idag har jag gjort massor med bra saker.
Startade dagen med en promenix till en liten arbetsintervju, så nu har jag fixat lite extrajobb. Känns riktigt bra :) Börjar till helgen, sen får vi se hur det utvecklas! Promenixade till mamma efteråt och hämtade min cykel som har stått där ett bra tag, sen cyklade vi till huset där vi började med att fixa poolstället. Jag har skyfflat sand två vändor, så det blev som ett träningspass för armar och rygg, göttans :)
Efter det firade jag farmor som fyllde år, med mat och fika.

Allt går på lite halvfart nu, för jag har lyckats dragit på mig en förkylning. Precis lagomt till att jag vill börja träna, såklart! Hur som helst så ska jag måla och fixa lite till lägenheten imorgon så det blir kul! :}
Nu: sova sääääängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0