brädåkning

Har precis kommit hem från skidbacken (eller ja, en timme sen ungefär.) Jag och mamma har varit & åkt hela dagen :) Det började med att vi fick stå i bilkö på väg dit, lite mindre kul.. Sen var det huuur mycket folk som helst, jag skojar inte, det måste ha varit besöksrekord alltså. Liftköerna var sjukt långa! Det var kanske inte den bästa dagen att välja, men alltid kul att åka lite :) Jag hade gärna skippat alla Ture turister, men sånt man får stå ut med. Jag kan ju inte rå för att Borlänge är så bra ;} haha.. 
Självklart så skulle jag göra bort mig lite också (hallå nån måste ju göra det?!) skulle åka sittliften upp, och då hamnar jag brevid en lill-kille som på något vänster lyckas fastna i mig med sina skidor!? så jag trillade ur liften lite snyggt o smidigt sådär ;) Ilsken som jag är så svor jag ett bra tag efteråt, liksom ge fan i mig? sköt er själva :) Det gick bättre efter det iallafall och nu sitter jag hemma helt slut i kroppen. Ska nog ta och dricka något varmt snart så jag får upp värmen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0