En nystart

Nytt år, nya möjligheter!
Jag tänker börja året med en nystart. Ut med det gamla, och in med det nya! Mitt arkiv är raderat så nu ska det fyllas på med nya inlägg :}

Jag tänker driva den här bloggen för min egen skull, för att minnas och att kunna se tillbaka på vad som har hänt i mitt liv. Livet är för kort för att kastas bort! 

Jag känner på mig att 2011 kommer bli ett bra år för mig, så time will tell! Mycket att se fram emot det kommande året, jag tar studenten till våren (panik?!) och jag flyttar även hemifrån till sommaren vilket jag längtar till!
Sen är jag helt säker på att massa underbara händelser kommer sätta sina spår i mitt liv!
Så nu kör vi!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0