Hemska Söndag

Kom hem från en riktigt rolig partylördag, fick sova i någon timme sen mådde jag pyton. Trodde först att det var på grund av alkoholen, men när det fortsatte hela natten och förmiddagen lång så förstog jag att det var mer än bara fyllesjuka. Så nu har jag kämpat mig igenom tre förkylningar och en magsjuka på väldigt kort tid. Efter denna period av sjukdom så borde jag vara frisk i ett år framöver tycker jag! Jag är så galet svag i kroppen just nu, orkar ingenting & har värk i varje muskel! Har inte ätit något mer än lite fil igår och idag. Men nu känns det bättre så jag ska alldeles strax käka den första middagen sedan i förrgår! Resterande tiden av kvällen kommer spenderas framför tv:n, sen ska jag försöka plugga lite. Hoppas ni slipper magsjuka säger jag bara! :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0