spelkväll

Igår umgicks jag med mina bruds ♥ och det blev självklart ut på äventyr! Spelkväll som artade sig till fest, och några öl på det. Vi hade jättekul (som alltid) Det blev en grym kväll :) Men idag är det mindre kul.. jag har blivit förkyld, igen!! Tredje gången gillt nu. Men det som känns tråkigast är ju att jag inte kommer kunna träna förrän jag är frisk. Jag som precis kommit igång med träningen ;( men men.. jag ska försöka kurera mig så gott jag kan. Idag fyller mamma år också, och hon fick bordslöpare av mig i present som hon tack & lov tyckte var jättefina! Nu ska jag sega mig resten av dagen och försöka ladda upp inför en till skolvecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0