sleepy


Bild, unknown source.
(Tog den från min mapp på datorn som heter inredningsinspo)

Nu har jag bäddat ner mig i min sköna säng, fast det ser nog inte lika mysigt ut som på bilden ovan.. hur som helst så ska det bli helt underbart att få sova hemma, i en riktig säng. Efter två nätter i en "skogsstuga" på en gummimadrass liggandes i en trång sovsäck så känns det nu väldigt bra :) Jag har haft en riktigt skön helg iallafall, med sol, bad, grillning, lite fiske och öldricka +  öppen eld med härliga människor ♥

Vädret var lite till och från, men idag när solen väl kikade fram så tog det som bara den! Jag har fått lite färg nu, det känns riktigt bra! Känner nästan hur det på gränsen till hettar i ansiktet just nu, och imorgon bränner vi bort det ;) Då ska jag iväg till Rättvik hela dagen.
Dags att sova nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0