morgonstund

Kom hem klockan 3 inatt, och väckarklockan stog på 6.30 imorse, men det gick bra ändå! jag var faktiskt ganska pigg till och med :) Det gick bra på jobbet, och nu sitter jag hemma hos mamma och har precis käkat lite frukost. Skönt att ha hela dagen fri, men vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Hur som helst så ska jag väl röra mig hemåt snart, slänger upp lite mysiga bilder från inredningsböcker jag hittade i bokhyllan (lite köksinspiration)
Åh justja! Jag får ju inte glömma att vattna mitt citronträd ;}


Bild 1 Hur fint fönster då? Där skulle det kanske bli lite roligare att stå och diska :}
Bild 2 Varför inte piffa upp frukostbordet genom att slopa mjölkkartongen och istället hälla upp mjölken i en fin glaskaraff. (som förr i tiden) Fint, och enkelt tips :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0