mina jeans och jag

Slitna jeans är så grymt snyggt, jag kommer nog aldrig ändra åsikt om det :} Solbrillorna sitter på idag också, våren är verkligen här och det känns så underbart bra! Just nu är det nästan 14 grader ute, det är nästan så det är varmt med skinnjacka (!) men jag klagar inte! ;D Gjorde mitt nationella svenskatal idag, gick bra tror jag, så skönt att ha det ur världen. Nu är det bara uppsatsskrivningen kvar, den ska jag göra på torsdag, sen en bokrecension och efter det är kursen avklarad! Det känns som att skolan kommer bli väldigt lugn efter påsk, hur bra som helst! Nu ska jag dra mig mot stan, och sen vidare till kupolen en sväng, måste köpa nagellack inför helgen (hårvisningen på mässan i Falun) sen blir det lite gym.


Kommentarer
Postat av: A

hehe fin blogg:)

2011-04-12 @ 23:49:31
URL: http://aaniiies.blogg.se/
Postat av: A

så lite så :)

2011-04-13 @ 13:33:25
URL: http://aaniiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0