svårt att sova

Jag är hur trött som helst, ändå kan jag inte lyckas somna. Och det jobbiga är att jag vet varför, även fast det är lite undermedvetet på något vis.
Det som hänt ikväll känns inte kul, speciellt inte när det hände så nära mig, där jag bor. Jag får en väldigt dålig magkänsla, vilket inte är så konstigt egentligen. Men jag borde inte bry mig mycket, och må som jag gör, eller?. Men det gör jag. Som sagt, undermedvetet och mer jobbigt än det borde vara.?

Järnvägsspåret går precis utanför min lägenhet, och ikväll var det en person som tog sitt liv.
Jag är glad att jag inte var hemma när det hände, jag kom hem precis när dom höll på att städa upp efter spåret. Det enda jag vet är att det har begåtts ett självmord, något mer vet jag inte, men det känns hemskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0