Sjukling & Vårkänslor

Här var det dött! haha.. När jag äntligen blev frisk senast och allt löste sig med praktik osv. så var humöret på topp! Men i onsdags slog förkylningen till igen, för fjärde gången nu inom kort tid. Jag tror jag blir galen ;/ Orkar inte med mer sjukdom nu! Hamnar så mycket efter och min kropp blir så svag. Tror jag har förlorat 1 kg från min röv under dessa dagar, men det kommer väl tillbaka så fort jag börjar äta normalt igen, haha! Idag känner jag mig lite piggare iallafall. Skulle vilja orka mig ut på en promenad i det fina vädret, men så frisk är jag inte på långa vägar!
Vårkänslorna börjar smyga sig på iallafall. Det känns braa!


Fick fina tulpaner av mamma igår när jag var soffliggandes hela dagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0