Längtan

Soom jag längtar till sommaren. Nu är jag verkligen trött på snö & kyla. Jag som trodde att våren var på väg, haha, det kan jag ju glömma som det ser ut just nu! Galet mycket snö ;/ Men bara att kämpa på och göra det bästa av situationen! Det är ju faktiskt inte såå långt kvar till sommaren. Tiden springer iväg! Nu har iallafall förkylningen nästan gett sig helt, och jag har börjat med detox idag som jag ska köra med i 20 dagar tillsammans med bra kost. Får hoppas på att jag rensar ut alla gifter i kroppen och blir att må ännu bättre sen :) Så förhoppningsvis kan jag sätta igång med träningen snart också, wihoo :) Ser fram emot morgondagen, då ska jag på hårvisning med skolan, Wella som står för visningen och kameran får nog följa med :)

Bjussar på lite härliga sommarbilder, tagna av mig. Underbart :}

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättefina bilder! :)

2011-02-28 @ 10:16:43
URL: http://emeloj1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0