wohoowohoo!

Fick ett roligt sms idag. Studentmössan är på väg!!! GÖTT! :D Föreläsningen idag på förmiddagen var super! Fick sig ett riktigt pepptalk och jag måste säga att det känns lite lättare med utbildningen nu, fast vet ändå inte riktigt hur jag ska göra i framtiden. Vi får se vilka beslut jag fattar! Men från och med nu är det positiva tankar som gäller! Ut med det dåliga, in med det bra ;) Tog en sväng på kupolen efter skolan. Var ute efter att kika på bokrean men fick med mig en långklänning (älskaa ♥) som jag ska ha på mig i vår när jag ska vara konfrencier på klassens hårvisning på Lugnet, haffade åt mig ett par braxor också som även dom är hur snygga som helst! Ett par gröna, militärinspirerande byxor.. för 100pix. hur bra? :)

Köpte också böckerna som jag var ute efter ↓


Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

Måste läsa dem ):)!

2011-02-28 @ 11:20:17
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0