bröllopsmässa

Imorse ringde klockan på 06.00. Pigg och alert knatade jag iväg till salongen för att hjälpa till att förbereda inför bröllopsmässan som äger rum vid Haganäs idag. Det var många modeller som skulle fixas (håruppsättningar) både brudar och tärnor. Jag fick göra en uppsättning på en tjej som skulle vara konferencier. Frisyren skulle vara klassisk och inte överglänsa brudarnas uppsättningar. Jag valde att jobba utifrån en klassisk svinrygg. Det var lite svårt att få den fyllig för hennes hår var inte så tjockt, men jag tycker ändå att resultatet blev bra! Man får jobba med det man har ;) Hjälpte även till med att fixa håret på chefens två smådöttrar. Väldigt söta blev dom, båda med vågigt hår!
Det känns roligt att kunna hjälpa till på salongen, och det verkar som att dom uppskattade det väldigt mycket :)

Suddiga kamerabilder, men såhär blev resultatet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0