leverans

Fick mina tänkta studentskor idag. Väldigt snabb leverans, positivt överraskad! Det tog 2 dagar sen låg dom innanför dörren, så ska det vara ju! :}
Väldigt snygga, väldigt vita och framför allt vääääldigt höga! Jisses! Blir att öva att gå i dom, haha! Om det mot förmodan inte skulle gå så gör dom sig säkert jättefint på hyllan också ;)
En nöjd rebecka iallafall!

Började jobba med företagsbloggen nyss, men kände att tålamodet inte räckte till, och tröttheten tog över. Jag lär fixa det en annan dag!

Justja, har kommit på lite nyårs"löften" också. Bättre sent än aldrig ju, och den här gången har jag satt upp mål som faktiskt går att hålla :)

• spara en summa pengar varje månad!
• Vara skonsam mot håret så det hinner växa och bli långt & fint till studenten!
Sen kan jag ju lägga till att börja träna mer och äta bättre, men det vet ju alla hur det nyårslöftet brukar gå..
;)


Bild från Grekland -07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0