hårmodell imorgon

Idag har jag mått lite bättre, men skoldagen var hopplös. Åkte hem innan lunch, pallade verkligen inte att stanna kvar, så less! Kan spy på det där stället alltså är sååå less på skolan nu. Som tur är så är det inte långt kvar nu, så den sista tiden framöver ska jag försöka jobba på så bra jag bara kan (och orkar) Imorgon ska jag sitta hårmodell hela dagen (långhårsuppsättnings-kurs för frisörer) så jag ser fram emot en rolig & givande dag + kväll. Börjar kl 10 imorgon så jag får lite sovmorgon och kommer hem runt kl 21 på kvällen, så det blir fullt upp med andra ord. Får se om kameran följer, men det tror jag :} Nu snart ska jag krypa ner under täcket.. är trött och slut, orklös känns det som.. så det kanske är lika bra att jag pallrar mig dit! Lite inspirationsbilder ↓ (jag har världens beslutsångest hur jag ska göra med mitt hår.. mörkare? ljusare? ändra nyansen på det bara? åh.. vet iallafall att jag vill ha en naturlig hårfärg, gärna åt det varma hållet. Det är ju väldans snyggt med en kopparljusbrun!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0