home

Nu har jag precis landat här hemma efter 2 dagar i Knivsta hos Linn, min "gudmor" :) Jädrans vad jag gillar denna människa. Helgrym! Sån glädjespridare och inspirationskälla. Jag lever i ett lyckorus efter att ha träffat henne! Massa bra grejer må ni tro :D  Det blev mycket shopping på dagarna, ingen tvekan om den saken. Massa nytt från Ikea, och lite nya kläder också. Me like :) Nu ska jag ta det lugnt i soffan innan sängen kallar på mig.

Glöm inte designauktionen som avslutas på söndag. Skrolla ner en bit, eller klicka här för att komma direkt till inlägget.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hejsan, hoppas du inte har missat min nya tävling på bloggen där 5 st har chansen att vinna :) In och anmäl dig om du inte har gjort det redan :) Kolla gärna in mina egengjorda smycken och säg vad du tycker om du kommer vara intresserad av att köpa de i framtiden

2011-03-05 @ 09:47:37
URL: http://madebyerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0