inkompetenta jävlar

Okey, här kommer ett litet raseriutbrott, jag måste. Bara massa ord, ingen mening överhuvud taget. (eller okej, ingen mening för er, men för mig betyder detta extremt mycket) 

Jag har inga ord på hur kränkt, besviken och ledsen jag känner mig just nu. Om det är som jag tror så känner jag mig grundlurad. På ett väldigt fult sätt. Jag förstår verkligen inte hur man göra såhär!? Det borde vara straffbart. Men det värsta av allt måste ändå vara att alla stackars fina människor får gå igenom samma helvete i framtiden om inte dessa människor lär sig att vara just det - människor. Vilket innebär att respektera andra personer, och att försöka hitta en så bra lösning som möjligt för alla! Jag sitter just nu och väntar på ett viktigt mail, som jag hoppas på att få denna kväll. För ni ska fan inte tro att ni kan lura mig. Så jävla dum är jag inte må ni tro!
Om det här kommer fram så tänker jag inte sluta här. Då tänker jag gå längre med detta, för såhär beter sig inte vettiga människor mot andra individer.. mot andra studerande hoppfulla ungdomar (men för tillfället väldigt nedslagna och maktlösa sådana)
Denna väntan gör att aggressionen inom mig växer och växer. Det bubblar inom mig! Urs vad förbannad jag är just nu. Kom igen nudå, svaraaa på mitt mail så jag får någon klarhet i detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0