tips, ansiktsrengöring

Apotekets olivserie.
Jag fick för några veckor sedan rengöringen (i skumform) och ansiktsvatten från olivserien. Tidigare har jag använt Mary Kay (dyrt, exklusivt.. men väldigt bra märke!) och Makeup-store:s rengöring (ingen höjdare för min hy) Har nu använt denna rengöring i ca 2 veckor, kombinerat med Makeup-stores ansiktskräm natt & dag (eftersom jag inte hunnit använda slut på den) OCH min hy känns fräsch!! Har du en torr och oren hy, "vinterhy" och inte vill lägga ner 600 spänn på ansiktsprodukter. Testa denna serie! Ett litet minus för de med känslig hy är att produkterna är ganska parfymerade så om du är känslig så var försiktig och testa lite först :) Jag ska så fort jag använt upp min fuktkräm köpa även denna ur olivserien. Produkterna kostar runt ca hundralappen styck har jag för mig :) Love it!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv;Det hoppas jag du får!:)

2011-03-14 @ 19:38:18
URL: http://fromheaventoearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0