2012; hard work & hurtbulle

Jag säger som alla andra: Jag tror att 2012 kommer att bli ett bra år! Vi lämnar det gamla, och välkomnar det nya! Jag försöker varje dag att intala mig själv att det som hänt redan har hänt, och att det inte går att ändra på! Därför lägger jag 2011 bakom mig, precis nu! Ett år som delvis har varit helt underbart, men även jobbigt.
2012 års "nyårslöfte" är att lägga all fokus på mig själv. Växa som egen företagare, och som person. Att försöka inse att din bästa vän är dig själv.
"Lev med de beslut du tar Även om andra inte accepterar det.
 Livet är som en bok. Du kan inte ändra de ting som redan står skrivet. Men du kan starta ett nytt kapitel"

Idag köpte jag en skyddsmatta att ha hemma när jag tränar, för jag vill ju inte skada mitt fina golv ;) Skönt att ha lite mjukare än golvet också när man ska hurta sig! Det blir nog bra dehär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0